19.7.09

KREUZBERG

Vos presente el meu barri.
Diuen d'ell que es posiblement el més famós i el més animat de la ciutat. N'hi ha famílies turques (es diu que és el barri turc), gent artista, estudiants, i inclús gent alternativa.

I per a mi, ma casa els próxims 6 mesos.

I m'encanta.

Aquest cap de setmana ha sigut per a mi la mudança oficial i la compra de totes les coses que necessite en ella.

I hui, he passejat per tot el barri.

Això necessite compartir-lo amb vosaltres.

Vos deixe imatges de la meua càmera.

ON THE RADIO: "Dando vueltas" - M Clan


...els pensaments hui se me barallen entre la solitud d'aquest dia, la il.lusió de les cridades que he rebut, la amabilitat que han tingut amb mi quan estava perduda i el sol i la plutja que hui han barallat com els meus pensaments...

2 comentarios:

Tibu dijo...

I també serà el meu barri dins de 3 dies!!!
Que xulo! ja tinc ganes. Són les dotze de la nit, ací a Riola hi han 26b graus. Acabem de vindre d´Albalat d´organitzar el viatge a Berlín, allí ens hem trobat Blai, Isabel, Cris i jo. Tot a punt.
Hui he parlat amb Nadi. La xica estava desmoralitzada. Diu que després d´estar 4 mesos a Berlín, amb la seua bellesa i la seua arquitectura ordenada, vindre a València era un contrast molt desagradable. Vorem si jo tinc el mateix contrast a l´inversa quan arribe a la capital de l´Europa del segle XX.
Tusch!

emea dijo...

Quines ganes tincs de vore-vos!!! Gent coneguda!!!!
I no vos he fica't més fotos...
Bessetssss