Se descubre un mundo nuevo cuando alguien se va al otro lado de la orilla para observar con perspectiva las cosas que suceden por la vida del mundo que está a nuestro lado.
Y desde esa orilla te das cuenta que las personas preferimos no cambiar a ningún estado. Permanecer junto con lo puesto.
Porque al transcurrir y al devenir, las venidas y llegadas de los trenes, los amaneceres y atardeceres constantes del sol, nos puede incitar el gusanillo a provocar algún cambio que pondría patas arriba todo nuestro órden perfecto, establecido y monótono de los días constantes y venideros.
Y al revolucionario que quiere romper con esa rutina, ese saber sin querer saber, esa parsimonia de lo común le llaman loco, o inconstante o poco luchador.
Y eso, hoy día, no está bien visto... será por algunos que no soy yo...
ON THE RADIO: "Revolution" - The Beatles
...mirando cada rasgo de tu cara me confundo con lo que creía que eras y ya no eres. Aún por las noches sueño en que hay un mundo perfecto...
4 comentarios:
Em recorda a Revolutionay Road! No sé si l'has vista ja, però sinò has de fer-ho ja!
Besets!
Bona vesprada amics de bloc, sols una reflexió per Emea,
Si la clientela potencial d´este bloc és valencianoparlant, no t´has plantejat mai canviar de llengua i escriure en la llengua d´en Joan Fuster? No diuen que el client té sempre la raó i que cal satisfer-lo?
Tan sols era això, una-impertinent- reflexió...
Hola als dos
Elena, si que vull anar, per supost. A vore a qui enganye i vaig, jejejeje.
Tibu,
tens raó, però encara que vulga, els meus pensaments són en castellà. El treball deuria ser, escriure'l al castellà i traduir-lo, i quan tinc temps, el faig, però no sempre puc.
Vaig a intentar escriure més en valencià;
ara, com sempre, tú has de corregir-me els errors, eh?
Bessets gegants als dos
Gràcies als dos pels comentaris.
També té collonets la cosa, tens una professora de valencià a sou en el bloc, i m´encarregues a mi el corregir-te les faltes d´ortografia!
Bé, de totes maneres ho faré de bon grat. logisim
Publicar un comentario